Asiakastyytyväisyyskysely innosti asiakkaitamme jakamaan kokemuksiaan
Lännen Isännöintipalvelu Oy:n asiakastyytyväisyyskyselyyn vastasi tänä vuonna 1001 asiakasta, mikä ylitti n. 10 % edellisvuoden vastaajamäärän. Vastausten ja kommenttien runsaslukuisuus kertoo siitä, kuinka tärkeänä palveluitamme pidetään. Lämpimät kiitokset kaikille vastaajille!
Meille on tärkeää kuulla, juuri teidän kokemuksenne palveluistamme. Palaute antaa meille arvokasta tietoa siitä, kuinka voimme kehittää palveluitamme entistä paremmiksi. Kyselyn perusteella olemme tunnistaneet sekä vahvuuksia että kehityskohteita, ja työskentelemme aktiivisesti niiden parissa. Arvostamme yhteistyötämme ja sitoutumistanne yhteiseen tavoitteeseemme: hyvään asiakaskokemukseen, sujuvaan ja laadukkaaseen isännöintiin.
Kokonaiskuva palveluistamme
Saimme asiakkailtamme arvosanaksi 4,0 (vuonna 2023 3,9)
Lännen Isännöintipalvelu Oy:n toimittamien palveluiden asiakastyytyväisyys nousi hyvälle tasolle ja suosittelijoiden määrä kasvoi
Kyselyn tulokset osoittavat, että isännöintipalveluiden onnistuminen on kokonaisuuden summa. Isännöitsijä on monessa toimessa keskeisessä roolissa, mutta ei toimi yksin. Vastausten perusteella, menestymisen edellytys on isännöintitiimin sujuva yhteistyö. Tässä tiimissä kiinteistösihteereiden, kirjanpitäjien sekä asiakaspalvelun toiminnalla on erityinen painoarvo. Vastaajien mukaan parhaan asiakaskokemuksen takaavat nopea reagointi ja laadukkaat peruspalvelut. Asiakkaat arvostavat erityisesti isännöitsijän tavoitettavuutta, myös viestinnän selkeys koetaan tärkeäksi. ”Tiedotteet ovat selkeitä ja ajantasaisia, eikä meidän tarvitse erikseen kysellä asian perään”, kuvasi yksi vastaajista. Tämän lisäksi aktiivinen vuorovaikutus hallitusten kanssa ja ratkaisukeskeinen palvelu lisää asiakastyytyväisyyttä.
NPS (Net Promoter Score) on asiakaskokemuksen mittari, jossa asiakas arvioi kuinka todennäköisesti suosittelisi yrityksen tuotteita tai palveluja muille.
Asiakasyhtiöiden hallitukset ilmaisivat yhteistyön edelleen parantuneen. Lännen Isännöintipalvelu Oy:n palveluiden yleinen NPS- suositteluarvo vuodelta 2024 on 37, tässä arvossa on merkittävää nousua verrattuna vuoden 2023 NPS-arvoon 14. NPS-arvon nousu edellisvuoteen verrattuna kertoo palvelujen kehittymisestä oikeaan suutaan. Myös kaikkien vastaajien antama yhteinen NPS – arvo kohosi myös selvästi plussan puolelle. Vastaajista peräti 28 % suositteli arvosanalla 9–10.
Tulokset vahvistavat sen, että asiakastyytyväisyys kasvaa erityisesti silloin, kun palvelujen tavoitettavuus ja niiden toimivuus on luotettavaa. Jatkossa keskitymme edelleen vahvistamaan tiimityötämme, kehittämään asiakaskokemusta entistä sujuvammaksi ja ennakoimaan kehitystarpeita asiakkaidemme kiinteistöissä. Palautteenne auttaa meitä ymmärtämään paremmin, mitkä asiat ovat teille tärkeimpiä, ja työskentelemään aktiivisesti niiden edelleen parantamiseksi.
Arvontaan osallistuneiden kesken arvottiin kolme lahjakorttia. Lahjakortit on toimitettu voittajille, onnea voittajille!
Yhteistyöterveisin
Lännen Isännöintipalvelu Oy:n henkilöstö